BRUNCH PÅ LANDET

 
Ja, ni ser vad jag har hållt på med denna förmiddag. Fick äta en av de mest fina och mysigaste bruncherna jag någonsin ätit i dag. Amanda hade ordnat ihop detta underbara på bilderna ovan. Det var nybakat bröd, crossianter, fruktsallad, muffins, bröd, nutella, kakor osv. och ja, gott var det sannerligen!!
 
När vi satt vid bordet i världens matkoma så gjorde Amanda en liten hennatatuering på min arm. Så bredvid en asgod brunch fick jag checkat av ännu en sak på årslistan! Woho. Kunde inte fått ett bättre slut på denna vecka. Ska dessutom somna bredvid min älskling i kväll, livet just nu mina vänner ä l s k a r. Och detta var bara första brunchsöndagen av tre? Haha, behöver inte äta något på veckorna för jag ska leva i matkoma varje söndag framöver. Jag är på så bra humör just nu. Främst för att jag vet att roliga saker väntar inför nästa vecka och sedan för att helgen har varit perfekt. Puss 
babbel - brunch - mat - mums
3
Fani

Åh mysigt värre med brunch ute på landet ju och allt det här såg verkligen grymt gott ut!

Josephine

Ser jätte mysigt, fint och gott ut! :D

Anna [foto]

Gud vad gott det ser ut :)