EN BÄTTRE HELG

 
Min helg har varit en av de bättre. Jag var på Cody Simpsons konsert i Göteborg under fredagskvällen och holy moly vad bra han var!! Så snygg och så fin människa. Även om jag saknade en låt så var konserten amazing!! Inte nog med det så spenderade jag hela lördagen med pojkvännen i Göteborg. Lördagskvällen var full av mys och godisätande. Vaknade bredvid honom, tog mig till gymmet för en kort springtur och nu ska jag vila upp mig inför en kort skolvecka med lite egentid. Och ser ni ovan? Min räls är borta, woho! Tog bort den i måndags och jag har vant mig nu haha. Det kändes lite ovant att se så mycket av sina tänder efter ett och ett halvt år. Så ja, denna helg har varit ytterst bra! Hoppas er har varit likadan. Pussar och kramar
babbel - gråskala
1
Alma

omg tänkte inte på att du hade tagit bort rälsen!? hoppas du blev nöjd iaf!