GENOM SPEGELN

Linne NLY Trend | Jeans Bik Bok | Bh H&M | Halsband Gina Tricot
 
Woho. Strålande sol ger mig strålande humör. Har hunnit med en bra dag i skolan, ätit frozen yoghurt och tränat. Nu återstår plugget och sedan ska jag bara vila. Gått runt i linne med färg i dag, då mina vänner då är det inte längre vinter. Så skönt med lite värme för en gång skull. Och på bilderna ovan ser ni min hennatatuering som jag fick av Amanda. Hon hade hennapulver som hon blandat med citronsaft och nejlika, tycker det blir riktigt fint och den sitter fortfarande på bra. Nu blir man bara ännu mer sugen på att tatuera sig igen, men jag får hålla ut tills jag är 18!! Frågan är bara vilken av alla mina tatueringsplaner jag ska börja med... men det problemet tar vi då. Puss
babbel - ego - kläder - spegel
1
Matilda

Snygg outfit :D

Svar: tack så mycket!!! :D
Linn Bank