MASQUERADE PARTY

 
50-dagars var igår och jag hade riktigt kul tillsammans med alla vänner! Dansade tills fötterna gjorde ont och firade att det bara är 50 dagar kvar tills man tar studenten!!! Temat var ju som sagt maskerad och jag hade en stor glittermask som matchade klänningen. Vill ni ha en någorlunda bra bild på hur jag såg ut kan ni kolla instagram (@linnbank). Det är så blandade känslor över detta. Det var sista festen och jag tror verkligen att dessa 50 dagar kommer gå extremt fort. Jag ska dock inte vara ledsen över detta. Jag ska njuta sista tiden jag har kvar så mycket som jag bara kan (tillsammans med en stor hög plugg såklart). Woho, nu kör vi!
babbel - bilder - skola - student
3
Alma

sååå roligt var det!! du var ju så himla snyyyggg

Alma

sååå roligt var det!! du var ju så himla snyyyggg

Ewelina

Åh så kul!!