NYTT I SMINKVÄSKAN 2.0

Smink från Urban Decay & Anastasia
 
Jag har satsat stort på Urban Decays smink det senaste. Beställde deras setting spray och palett för ett tag sedan och igår köpte jag concealer och eyeliner! Är kär i nakedpaletten och tror att jag kommer bli lika så i det andra!!! Woho, så roligt med nytt smink. Har inte hunnit testa mitt setting spray än eftersom jag har mitt underbara puder från by terry (vilket är sjukt bra). Ska se till att testa sprayet nu i dagarna. Jag hade tänkt köpa en concealer från MAC först men eftersom de inte är djurvänliga så satsar jag istället på UD som både är djurvänligt och parabenfritt!!
shopping - smink
3
Elin Edoff

Berätta gärna vad du tycker om setting sprayen senare! :)

Alma

alltså åååh, naked 2 vill haa

emeliesandelia.se

Vad roligt med lite nytt! :)