PINK DETAILS

Jacka Gina Tricot | Jeans Zara | Skor Vagabond | Solglasögon TopShop | Väska Day Birger
 
Hallå vänner! Ovan ser ni dagens outfit som är fick ha detaljer av rosa. Är helt kär i mina nya skor. Den årliga skoutföräljningen på Vagabond ägde rum förra veckan och jag kunde inte hålla fingrarna i styr... Får jag tid ska jag visa er mina nya köp! Fick hem perfekta sommarskor och vardagsdojjor. De rosa jag har på mig idag köptes där och jag är mer än nöjd. Så fin vårfärg som passar fint ihop med min pälsjacka. 
 
Övrigt mår jag bra. Vädret har varit prima både idag och igår så nu känner man att våren äntligen är här. Igår blev det premiär med fika på uteserveringen. Även en promenad på långrasten och glass i solskenet hann jag med! Nu är det dags för plugg inför antaligen mitt sista samhällsprov någonsin? Så sjukt, veckorna kvar i skolan är verkligen inte många. Det är det enda som snurrar i huvudet och jag längtar så.
bilder - detaljer
4
Alma

snygging, vi måste fota snart igen!!

Malin Ericson

vilken fin furyjacka! Tror du den finns kvar på marknaden? =)
Jag tycker du ska fota det du köpt :)

ELIN WAHLBERG

så fint! älskar jackan :)

Matilda Berlin

Åhh vad jag älskar din outfit! Framför allt din fantastiska jacka l.o.v.e it!