FÖDELSEDAGSLUNCH

Hallå vänner! Idag är det min födelsedag så jag passade på att äta en av mina faovriträtter. 1 år kvar till 20!!! Wooho. Jag har bara tagit det lugnt med pojkvännen hela dagen lång. Min sista vecka på båten är gjord och jag är helt slut i kroppen efter det. Ikväll kommer mormor och Hans förbi och käkar kvällsmat tillsammans med oss. Efter det tror jag att jag och killen ska mysa i sängen och se någon bra film. Jag kommer ha en väldigt lugn födelsedag men jag är himla nöjd med den ändå. Hade ett minifriande med två av mina bästa vänner igårkväll. De gav mig en så härlig present som visar att det känner mig väl. Flera av mina favoritsötsaker i en present (♥♥♥) Bland annat chokladbollar, ostbågar, favoritteet och Ginger Joe! Kärlek till dom 

Sommaren börjar gå mot sitt slut men jag hoppas alla mår bra och att ni är laddade för hösten. Puss på er ♥
 
babbel - mat