#HÖSTLÖFTE16

 
Även om solen skiner och månaden fortfarande är augusti så är det nu höst i mina ögon. Som jag sagt innan så är hösten min nya start. Själva nyår när man står bland alla fyrverkerier och skålar in det nya året känns inte riktigt som en nystart för mig. Det är nu när löven faller och jobben börjar efter semestern som det börjar om. Så därför kommer jag att fortsätta med mina höstlöften precis som jag började med förra året. Nu när jag slutat skolan och troligen kommer ha mer fritid, iaf en del tid som jag kan välja att förbruka på mitt egna sätt, har jag bestämt mig för att fokusera på mig själv. Det låter kanske lite löjligt men det är vad jag ska lägga fokus på. Nu har jag inte höga med läxor som väntar på att bli gjorda. Nu har jag jobb och efter jobbet så är jag ledig.
 
Jag mår ofta riktigt bra men jag vet att man kan må bättre. Tidigare i år när jag tränade och åt bättre så hade jag mer energi. Därför kommer jag behöver röra på mig mer, äta lite bättre och YOGA mera!! Jag ska ge mig mer egentid, forsätta umgås med mina underbara vänner och göra det JAG vill. Jag tycker ni med ska skaffa er lite höstlöften. Låt det vara ett enkelt som att lära sig laga en rätt, se en serie eller våga göra det du själv drömmer om. Jag har fått idén om höstlöften från mina favoriter, Josefin&Vanja. Lyssna på deras senaste pod och hör vad deras löften handlar om i år! Har ni några löften? I vilket fall - Lycka till ♥
1
Alma

höstlöfte... hm. Flyttar nästa vecka vilket är sjukt, så höstlöfte kanske; lära mig sthlm? Gå ur min comfort zone mer och oftare. Nu kör vi!!

Svar: Åh ja, nu kör vi!!! <3 <3
Linn Bank