MINA FAVORITER INFÖR WOW

 
Precis som förra året ska jag på Way Out West iår och det ska bli grymt kul!! Jag är laddad på att se grymma artister, få släppa loss, höra livemusik och att få dansa. För er som ska dit eller bara vill ha blandade låttips så tänkte jag visa några låtar från några av de artister jag ser fram emot att se:
 
1. Mura Masa - Lovesick
Fuldans till Mura Masa kan inte gå fel!!!!! Deras musik är så himla härlig!!
 
2. Daughter - Youth
 
Kanske inte den bästa musiken att dansa loss till med jag har drömt om att få se Daughter live i flera år. Jag började gråta när jag såg att de släppte dessa på sin line up haha. Daughters musik är så mycket mer än bara musik för mig. Jag har lyssnat på deras låtar när jag varit ledsen, lycklig och när jag blev kär. Ja, deras låtar har hjälpt mig med så mycket ♥ Så ser ni ngn i publikhavet som gråter när de spelar så är det nog jag ;)
 
3. Elliphant - Where Is Home
Grymma Elliphant spelar på Bananpiren en av kvällarna. WOOHO, hoppas jag får med gänget dit för att lyssna på henne.
 
Men det ska även bli så himla coolt att se bland annat SIA (!!!), Erik Lundin, Morrisey, Aurora och The tallest man on earth!!! Jag får hoppas att jag iaf se de flesta jag vill. Oavsett tror jag det kommer bli välnehövligt med lite festival. Kvar att fixa är outfits.... och det kan ju ta tid haha.
babbel - musik - sommar