MITT 2016

WOW. Nu när jag sitter och tänker tillbaka så inser jag vilket år jag har haft. Det har hänt så mycket och jag känner verkligen att jag har tagit vara på detta år.
 
I februari var jag och pojkvännen i London och strosade runt. Vi hade så mysigt och hela resan var riktigt lyckad. 
 
Jag spenderade stor del med studentkommittén och planerade den stora dagen som tillslut kom, studenten. Jag var ute på den roligaste utekvällen när det var tema Back in the days och när jag inte planerade roligheter satt jag med plugget i högsta hugg. Snyft att man inte har träffat flera av dessa personer på jättelänge :(
 
Här grät jag så tårarna rann men nu när jag ser tillbaka så var det ju början på det som är nu. 
 
Avslutade min sommar som mest bestod av jobb med en svinrolig visit på Way out West. Årets wow spenderade jag med gänget ovan. Fick se så jädrans bra konserter och dansa fuldans så fötterna gjorde ont.
 
Sedan får vi inte glömma min bästa resa i livet, tågluffen. Inte hade jag den blekaste aning om att jag skulle luffa runt i början av året men så blev det. Visst är det härligt att inte veta, att det blir lite som det blir och oftast blir det bra. Det kändes nästan lite som en dröm när man var iväg. Det var så magiskt och är så glad för alla vackra platser jag fått upptäcka.
 
Året är inte slut än och det är inget dåligt som är kvar. Jag har en weekend till stockholm, julfirande och nyår kvar. Vi får se hur december tar form och om jag får bestämma tycker jag vi avslutar året på topp.
4
Amanda Jona [SPONTAN]

Låter som att du haft ett helt fantastiskt år, vad spännande med tågluff! :)

emeie

underbara bilder! :D

ISA

gud så härligt att du har den känslan av året, att du är nöjd! hoppas 2017 blir ÄNNU bättre!

emelie

låter som ett härligt år!! :D