MIDSOMMAR

 
Hej vänner! Jag ser ljuset igen!! Jag har varit sjuk i ca 2,5h veckor men känner i kroppen att jag börjar piggna till. Var hos läkaren och fick pencillin i veckan så nu tror jag att jag snart är glada och pigga Linn igen. Ovanför ser ni lite bilder från midsommar. Hade en jättebra midsommar. Jag åt en god midsommarlunch med mina vänner och sedan dansade vi alla kring stången. På kvällen åkte jag ut till en annan och hängde med ett annat gäng. Vi lekte lekar, åt god mat och hade det bra! Det var en bra midsommar även om jag inte mådde topp.

Min start på sommaren har inte varit den bästa men jag ska inte klaga. Jag ska påbörja min första vecka på båten imorgon och jag är redo! Mån-sön 06-18 blir en tuff vecka men när pengarna rullar in kommer det vara värt.
 
Idag ska jag en snabbis till stan innan jag ska iväg till mitt andra jobb för ett kort jobbpass! Pussar och kramar ♥
 
bilder - fira - lycka - sommar
3
MATILDA

Härliga bilder :)

Sarah

Va länge du har vart sjuk :/ Åkte på influensa o va oxå sjuk jättelänge o e fortfarande lite hostig o sådär. E ju så sjukt tråk :/

Sarah

Va kul o få se bilder från Midsommar :)

Kram