STUDENTEN

 
Japp, för lite mer än en vecka sedan sprang jag ut. Själva utspringet kändes knappt verkligt och mina tårar rann. Antagligen för att ett så stort kapitel tog slut och att världen nu väntar på mig. Jag avnjöt en god frukost tillsammans med klassen, vi gick glada genom stan och dansade på flaket (!!))) så jäkla roligt! Precis som alla säger var det den bästa dagen i mitt liv. Fick fira med mina bästa vänner, familj och släkt. Kunde inte blivit bättre.
 
Dagen efter  åkte jag vidare till Magaluf för ett sista avslut. Massor från skolan åkte på en gemensam studentresa och det har varit riktigt skoj. Mycket sol, bad och party!! Kom hem i måndagsnatt helt utslagen och min säng har aldrig känts så skön. Blev sjuk under resans gång så nu ligger jag hemma och försöker krya på mig inför midsommar och jobb. 
lycka - skola - sommar - student
1
Alma

sjukaste dagen ever

Svar: jaaa :(((())))
Linn Bank