BORTA BRA OCH BORTA BÄST

Sportlovet är över. Mitt sista sportlov någonsin är slut och det är blandade känslor som fylls i kroppen. Men jag ska inte vara ledsen över det för jag avslutade mitt lov på topp med en underbar resa till en underbar stad. Jag spenderade större delen av lovet i London med min kärlek och jag kunde inte haft det bättre. Vår första resa tillsammans och fler ska det bli. Vi har strosat runt bland Londons gator, gått på museum, besökt Madame Tussauds, gått på musikal, fikat, shoppat, myst och bästa av allt - besökt Warner Bros Studio Tour - The making of Harry Potter!!!! Så himla coolt att få se allt som varit med i filmerna!? Jag och Ludde var helt extas där haha, nördiga som vi är. 
 
Testade butterbeer och njaaa, jag hade nog föredragit pumpkin juice eller något i den stilen men det var roligt att testa! Utflykten dit var en av de bästa sakerna på resan. Så ni som är HP-fans och ska till London - ÅK DIT!

Så himla mysigt med alla marknader som fanns, här ovan i Covent garden!

Jag trivdes som fisken i vattnet i London. Vet inte om det var för att jag fick umgås med min prins konstant eller om det var för att jag var i en så fin stad och njöt av ledighet. Hur som helst - London I will be back! 
3
ELIN WAHLBERG

härliga bilder!

Alma

så underbart!! längtar tillbaka hela tiden <3

Linnéa Hagström

Var själv i London i oktober, underbar stad! Mysiga gator och trevliga människor :)