DAGS ATT LÄSA


Hallå vänner!! "Jag ska höra av mig mer" ja, det gick inte som planerat. Dagen efter det uttalandet spillde jag vatten över hela datorn och nu har jag snart varit utan en i två veckor. Min älskling gick inte att laga så vi får se hur länge det dröjer innan jag får en ny... Inte det roligaste som hände. Men inte vara deppig för det!! 

Fick hämtat ut ett paket med två nya böcker. Livet efter dig är en av mina favoritböcker och nu äntligen har uppföljaren kommit i pocket så klickade hem båda två i veckan!! En ny Elle kom hem idag också så jag ska ha mig en trevlig helg med läsande, plugg och mys! Och ännu en högskoletidning kom med.. Usch får sådan jobbig känsla av att behöva tänka på vad man ska göra efter gymnasiet. Det känns så långt fram men det är dags at börja tänka på framtiden nu. Aja, äntligen fredag! Kram Linnsan 

1
Hemma Hos Felicia

åh Jojo moyes böcker är så bra! Läste precis över Arvet efter dig!! Så underbar! :)