THIS OR THAT / FACTS ABOUT ME

 
Jag tror på attraktionslagen och försöker alltid att tänka positivt. Även när det känns som man nått botten.
 
Chips eller popcorn - CHIPS - alla dagar i veckan.

Drinkar eller shots -  Drinkar, helst färgglada haha

Te eller kaffe - Tekvällar och temys i all ära men kaffe vinner i de flesta lägen.

 

Jag tror på att hjälpa och vara god mot andra, därför tog jag saken i egna händer och skrev upp mig i donationsregistret för ca två år sedan. Så nu kanske jag till och med kan hjälpa folk när jag egentligen inte kan hjälpa någon längre. 

Jag älskar fika och jag väljer inte bort den viktiga stunden på dagen för många saker. Att fika är så underbart på alla sätt och ja, jag fikar faktiskt varje dag ;)

 

Skor eller väskor - Skoooooor, skooor & skooooor

Klackar eller sneakers - Sneakers... fast klackar är ändå bästa självkänsloboosten

 

Jag tycker inte om att ha slappdagar i soffan med serietittande en hel dag. Att inte känna att jag fått gjort något vettigt ger mig mer oro i kroppen än avkoppling. 

 
Singel eller Förhållande - Förhållande, att få känna sig älskad och få ge kärlek tillbaka är bästa känslan i världen. Att vara kär är både underbart och hemskt. Nu när min prins är iväg på en längre resa sitter man bara här hemma och långsamt går sönder. Kom hem nu älskling...
 

Sola eller bada - Bada!! Det är så jäkla tråkigt att ligga på solstolen och sola?

Jag avskyr att dricka vatten i koppar och dricka varma saker i glas.

_______________________

Där fick ni lite småfakta om mig. Jag ligger däckad i sängen och är helt slut efter första utbildningsdagen. Idag släckte vi lite bränder och gick igenom mycket teori. Imorgon ska jag bada med överlevnadsdräkt i älven och lära mig lite mer om säkerhet. Ska nämligen jobba halva sommaren på ett stort fartyg så det är mycket övningar om hur man ska bete sig ifall någon olycka skulle uppstå osv. Vi får väl se hur skönt det är i vattnet haha!! Tror det blir spännande imorgon med. Kramar och ha det så bra ♥ 

babbel - ego