GIRLPOWERTIPS

 
Jag kan inte låta bli att tipsa er om två helt underbara sidor för alla (främst tjejer) därute. Career Girl Daily och Astral & Opal. Läs vidare om ni är redo att få tips på två riktigt bra sidor med pepp om allt från resetips till välmående.
 
Första sidan är Career Girl Daily och den hittade jag genom att Josefin tipsade om den. Sidan är fylld med massor av gottigheter och jag går ofta in och scrollar för att få ny inspiration. Det finns både karriärtips, resetips och modeinlägg. Idag publicerade de ett inlägg om fem saker du kanske missat från veckan och för någon dag sedan kom bland annat ett inlägg upp om nya "ögonskuggstrenden", bästa netflixfilmerna och hur man bäst stylar kläder som är oversize. Ja, sidan har smått och gott och den är GRYM!! In och kika HÄR och bli bombade med inspirerande inlägg.
 
 
Denna sida heter Astral&Opal och är liknande som den ovan. Jag fann denna häromdagen genom Vanessa Hudgens instagram och om jag förstod det rätt så är detta hennes egna sida som hon har startat för att få en sida där den bästa inspirationen och motivationen finns. En sida där lite allt möjligt som förgyller livet finns helt enkelt. "I hope Astral & Opal guides you to inspiration, passion, wisdom and makes your world a little more colorful. Enjoy!", skriver hon och jag tycker hon lyckas bra. Den uppdateras inte lika ofta som carrer girl men den är inte sämre för det. Hon har bland annat skrivit om de finaste platserna i världen, sovrumsdekorationer och det finns även en del harry potter-inlägg som alltid är lika kul att läsa om!Seså, klicka HÄR och kika in här med. 
 
Med dessa tips så tackar jag för mig denna vecka. Hoppas något kan peppa er inför nästa vecka och ge er lite mer glädje i mörkret. PUSSAR, ♥
 
babbel - tips