EN PERFEKT TORSDAG

Startade dagen med en kort morgonpromenad och sedan åt jag frukost. Tog en ingefärsshot som jag fixade i onsdags. Shoten bränner sönder i halsen men på ett bra sätt. Tips till er som inte vill bli sjuka eller vill bättra på immunförsvaret nu i sjuktider. Jag använde detta recept.
 
Vid 12.00 var det dags för starten av den årliga vagabondutförsäljningen!! Bästa tiden på året. Det var kaos, enormt mycket folk men jag lyckades ändå få hem två par skor. Ett par loafersliknande, som jag redan har i blått men kände att en höstigare modell inte kan bli fel, och ett par mellanhöga boots till lite finare dagar. ♥ Vagabond ♥
 
Efter shoppingen åkte jag hem till sjuka brorsan och så gjorde vi oss varsin slarvig omelett haha. God var den iaf!
 
Och kvällen kunde inte slutat mycket bättre. Hade tacokväll med Moa och Amanda. Vi mumsade i oss tacos, åt efterrätt, firade mandis i efterskott och såg på Wahlgrens värld. Sedan körde jag hemåt och somnade skönt. En perfekt, ledig torsdag.
 
Idag är det fredag! Jag ska jobba en kortis och sen får vi se vad som händer mer. Pussar och kramar
babbel - bilder