HÖGSKOLEPROV √

  
       

Ett filmklipp publicerat av Trepåtåg (@trepatag)Aug 29, 2016 kl. 9:14 PDT

Åh vad man saknar luffen när man ser detta ♥ 
 
För två månader sedan cyklade jag runt på cykeln i Amsterdam. Nu sitter jag här lite mör i huvudet och känner vemod haha. Har gjort högskoleprovet idag och det kändes varken bra eller dåligt. Jag har tyvärr pluggat allt för lite inför detta, men det är inte ofta det blir som man har tänkt i pluggvärlden ;) Jag har jobbat och gjort saker som är roliga istället för att räkna matte och lära mig svåra ord. Hur det än gick får vi se om ett tag och är jag inte nöjd kan jag göra om det till våren. Det finns massor av chanser vilket jag tycker om. Man får inte samma press på sig ♥
 
Hur som helst så är det helg! Hur nice?! Det är lördag och jag ska nog ha mig en lugn kväll. Antaligen se på Så Mycket Bättre och sen om jag orkar kolla på Suicide squad!!! (supertaggad).