SERIETIPS

Hej vänner. Jag lever på och försöker göra sånt som jag vill för stunden, så ofta jag kan. Därför har jag börjat se lite mer serier och jag tänkte tipsa er om dessa nya jag nyss påbörjat.
 
1. Westworld. Ni har väl inte missat hypen kring denna serie? Jag har hittils bara sett ett avsnitt men jag tror faktiskt att detta kan vara något spännande att se fram emot. Jag älskar sci-fi så detta är helt i min smak och oavsett om du inte är ett stort fan av sci-fi så tycker jag verkligen du ska ta en kik. Även fast det är en overklig serie känns inte detta så långt bort i framtiden...
 
 
2. The Exorcist. Här är en annan serie som nyligen startat. Har bara hunnit se ett avsnitt men jag tycker det verkar riktigt bra. Jag gillar thriller och spänning vilket denna serie ger en. Det handlar om två präster och så verkar det som att det är lite demoner och liknande inblandat. Mycket nice om ni frågar mig!!! Så för er thriller och skräck-älskare har ni något att bita i här!
 
3. Tjejer som oss. Nu till något helt annat och dessa avsnitt borde ni alla se. Jag såg hälften av de avsnitt som finns ute igår och även om det inte är en "spännande serie" så är detta något viktigt att se. Den handlar om transtjejer och hur de har mått, mår och kring deras liv. Detta är en sjukt viktig serie som man borde se för att få en bättre förståelse. Den är faktiskt väldigt intressant och mycket givande. Klicka här för att komma till första avsnittet.
 
Så hoppas något av tipsen lockar er. Ta en kik på någon av serierna i höstmörkret och bädda ner er i sängen. Har ni någon serie ni vill tipsa om? Har någon av er sett Divorce som är den nya serien med Sarah Jessica Parker? Jag ska se första avsnittet så fort jag får tid för en ny serie! Kramis
film - tips