TIPS - KAT VON D LIQUID LIPSTICK

inspirationsböckerna och favoriter i neccessären just nu
 
Lyssnade precis klart på det senaste avsnittet av podden Josefin och Vanja. Den är bra och jag blir alltid så himla taggad på livet efter jag lyssnat. Idag pratade de om mål och jag tog åt mig lite extra. Därför ska jag cykla ner lite tidigare till stan innan jag möter upp vänner för att fika och köpa en ansteckningsbok. En bok som jag kan fylla med mina mål, mina idéer och planer. Jag känner att detta år behöver jag göra sånt som jag inte riktgit hunnit, sånt jag verkligen vill göra. Jag ska  göra en riktig plan som gör mig på mycket bättre humör och peppar mig i höstmörkret. Håller tummarna och hoppas att jag kommer någonvart i alla fall!
 
Hur som helst måste jag bara snabbt tipsa er om ett GRYMT liquid lipstick som jag köpte i Stockholm. Det är från Kat Von D-kollektion och det är så jäkla grymt? Det heter "everlasting" och jag håller verkligen med, sitter på som satan. Kan både dricka och äta och det sitter lika bra på efteråt! Jag köpte en vardaglig färg som jag använder till vardags och jag tipsar verkligen om detta läppstift. Det är suveränt! Och även för allas torra läppar som nu kryper fram tipsar jag om Dr. Lipp som ni inte kommer vilja vara utan. Det är en allt i allo-produkt och du kan använda den på större delar av kroppen. Skitbra för läppar, armbågar, som primer eller torra nagelband!! Tips x2 som jag tycker är riktigt bra. Hoppas ni mår bra! Jag är peppad, ska köpa mig en riktigt fin bok och sen fika med saknade vänner. Puss
 
babbel - smink