TODAYS THOUGHTS

 
Dagens frukost: Kaffe, juice, grekisk yoghurt med müsli och jordgubbar på toppen.
Dagens tankar: "Jag mår så oerhört bra just nu".
Dagens väder: Sol varvat med moln. 
 
Dagens oro: Min hals börjar göra ont. Jag blir väl inte sjuk nu när vårvärmen är runt hörnet?
Dagens roliga: Såg den igår men denna video är det bästa jag sett om fika haha. Se HÄR.
Dagens glädje: Att jag fick vakna av mig själv och inte av en väckarklocka. 
 
Dagens köp: Förhoppningsvis ett par skor på vagabond! 
Dagens ljud: Håkan Hellström. Han gör en alltid på bättre humör och får en att längta till sommaren liiite extra. Snart ses vi igen håkis.
Dagens citat: "Love yo self" ♥
Dagens umgänge: Min underbara moster och kollegorna på jobbet. 
 
Det är torsdag och jag blir alltid glad av bara tanken.
Man ställer in sig på helg för imorgon är det fredag.
Dags att ta vara på denna dag!
(men om jag får gissa kommer vi knappt hinna blinka innan det är dags för en ny)