EN HELG I VÄRLDSKLASS

 
Wow! Vilken helg jag har haft. Har varit full rulle sen 06:00 i fredags och nu efter mycket slit sitter jag här med min sambo och kollar på House of Cards! Som jag sa så skulle jag och killen flytta ihop i helgen och så blev det! Vi är nu sambos och det känns underbart. Vi var på ikea igår och fixade med alla nya möbler tills vi nästan somnade ståendes igår. Idag fick vi storhandlat och slängt det sista skräpet. Det börjar kännas som ett hem (se bilden ovan) och jag är hittills väldigt nöjd, vi båda är. Nu är det mesta gjort så nu är det dags att få börja piffa till det!
 
Efter flyttlasset i fredags tog jag en paus och åt magnifikt på John's Place med mina två favorittjejer. Laura flyttar till Paris nästa vecka så vi lyxade till det i slutet innan vi splittras. Jag kommer sakna henne så men vet att detta kommer bli hur bra som helst. Nu måste jag ju åka en sväng till Paris och det är ju aldrig fel!
 
Nu är det dags för total lugn, är lite nervös inför morgondagen men känner på mig att detta blir jättebra. Vi hörs snart! Pussar ♥ / L