DAYS IN PUERTO RICO

 
På en av Old San Juans gator. Deras gamla del av huvdstaden var full av färgglada hus och konst på väggarna. Man blev helt full av energi, så vackert!
 
Jag vid en rosa (!!) vägg. Man blir ju kär. Vem vill inte bo i ett rosa hus med vita blommor i fönstret?
 
La mina falls, El Yunque. Vi spenderade en dag i El yunque, regnskogen, och vandrade genom den tropiska hettan. Var riktigt coolt. Har alltid haft det på min to do list, vandra i en regnskog, och äntligen fick jag bockat av det. Vi såg vattenfall, lianer och massa vackra utsikter!  
 
En av världens finaste stränder, Flamenco Beach, som fanns på Culebra, en av småöarna bredvidvid. ÅK DIT! Sanden var så vit och vattnet var så blått! Åh hå. 
 
Fy vad jag älskar att upptäcka nya platser. Fina som gamla. Rena som smutsiga. Det är nya kulturer, nya dofter, nytt folk och nya äventyr.

resa