GOTT NYTT ÅR

 
En ny början är här och jag vill önska er alla ett riktigt gott nytt år. Jag skålade in tolvslaget med vänner och hade ett väldigt bra avslut på året och en bra nyår. Jag brukar inte tycka att nyår är något märkvärdigt eftersom det egentligen är precis som det var dagen innan men denna gång känner jag mig riktigt taggad på ett nytt år. Det känns som en ny start. Jag lämnar ett väldigt bra 2016 bakom mig men jag tror att 2017 kan bli minst lika bra och det kan vara detta år som jag faktiskt tar fler kliv ut i vuxenvärlden. Jag har inte alls mycket planerat för det nya året och jag vet i princip ingenting om vad jag kommer ha för mig 2017. Det både skrämmer och lockar mig men jag känner att jag är redo att ta mig an utmaningen för att göra detta år till det bästa. Det kanske är nu jag ska blogga ännu mer för att verkligen kunna blicka tillbaka och se hur året faktiskt blev till slut. Vi får se hur det går men jag ska ge det ett försök. Vi börjar året med en resa och jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att starta det nya året på. Jag är laddad för att se vad 2017 har att erbjuda! Nu kör vi!