SNAPSHOTS FROM PUERTO RICO

 
Lite blandade bilder från min resa i Puerto Rico. Har haft det underbart borta i paradiset och har fått uppleva så magiska saker som jag är så tacksam för. Vi fick besöka regnskog, fina stränder, öar, fick smak på nya smaker och rätter, fick en ny favoritdrink (hör på namnet: lavender mule), besökte bacardi fabriken och strosade runt i deras huvudstad San Juan. Vi åkte också ut och paddlade en kväll för att se lysande plankton (bio bay), aldrig sett något så magisk i hela mitt liv! Har ni chansen att göra det så rekomenderar jag starkt att göra det. 
 
Det lilla jag fick se av Karibien gav mig mersmak. Jag åker gärna dit igen och då kanske på en kryssning. Allt var så annorlunda i jämförelse med här hemma. Folket var så trevliga och man fick alltid ett hej var man än gick. På kvällarma dansade de salsa på gatan och palmerna som fanns överallt var fyllda med kokosnötter.
 
Det satt riktigt perfekt med en resa till värmen så man fick en paus från kylan här hemma. Skapade mig ny motivation och nya idéer inför kommande året. 
bilder - resa - äventyr
1
Alma

Ser helt fantastiskt ut! Vill ocksåååå