TVÅ APPAR ALLA BEHÖVER

 
 
 
 
Måste bara tipsa er om två grymma appar jag har som favoriter i mobilen! Apparna: Headspace & Pacifica.
Headspace är grym för er som är nya inom meditation. Jag själv älskar yoga/meditation och vill verkligen förbättra mig inom den själsliga världen. Finna min inre kraft och få kontakt med mitt inre jag. Headspace kostar men de har en gratisversion där man med hjälp av en guide tar sig igenom 10 dagar av meditation och jag lovar er, man mår SÅ bra efteråt! 
 
Pacifica är jättebra för att förbättra hela din självkänsla och självförtroende. Den ger dig dagliga uppdrag (som verkligen hjälper!) och du får gärna svara på hur din dag varit, hur sömn, träning, humör osv. har varit. Jag har lärt mig flera saker och jag som har lätt till att bli lite för stressad i vissa situationer har verkligen tagit till mig ett annat sätt att andas, ett sätt som lugnar kroppen på ett helt annat sätt. Jag rekommenderar båda appar massvis! ♥
tips
2
Caroline

Har inte testat dem, bra tips. :)

Anonym

Snyggo