3 DRÖMMAR JAG VILL SKA SLÅ IN NU

Höstmörkret har krypit sig på och jag kan inte undgå att drömma mig bort till vackrare och varmare platser. Sol, bad och värme - JA TACK! 
 
Drömmer om att åka tillbaka till Paris och nu inte bara för att få upptäcka den vackra staden utan nu för att få träffa min bästa vän som bor där! Just nu längtar jag enormt till en tjejweekend i världens vackraste stad. Äta crossianter, baguetter, dricka kaffe, lyssna på språket (världens finaste om ni frågar mig) och bara få andas in den franska atmosfären.
 
 
Bild lånad av Elledecoration
 
Ett grönt hem. Jag kan lätt bli lite dyster under vintermånaderna då det är svart när man åker till skolan och svart när man kommer hem. Så därför vill jag fylla mitt hem med massa gröna växter, lampor och ljuslyktor! Här näst blir att köpa en aloevera och en lavendel till sovrummet för att få friskare luft som hjälper en att sova bättre.
 
Vad drömmer ni om just nu? ♥
2
EVELINA

Paris skulle inte vara helt fel, får alltid själv perioder då jag längtar tillbaka dit och skulle kunna boka flyg och åka direkt :D

Jag fyller också hemmet med en massa grönväxter, det blir genast mycket mysigare hemma med växter :)

Så där annars trivs jag rätt bra här och nu, hur klyschigt det än kan låta, fast jo, det skulle gärna få sluta regna nu – så soligare väder skulle definitivt förbättra läget :)

Svar: Ja håller med dig!! Men gud så härligt, det är ju precis så det ska vara! Njuta i nuet!
Linn Bank

Celine

Åh vill också resa iväg, helst till något varmt land med en pool nära rummet man bor på haha!

Svar: Ja håller med dig!!!
Linn Bank