IN MY WISHBAG

Allt ovan från H&M.
 
Hej vänner. Fick feeling och ville shoppa (när vill man inte?) igår så tog tillfället i akt och granskade större del av H&Ms senaste tillskott. Lite av det ovan hamnade i shoppingvagnen och slutsumman blev lite över 3 lax... Om man inte var en fattig student hade jag klickat på beställ direkt men nu fick jag bara drömma. Röda jeans har jag varit sugen på länge och lika så en leopardajacka. Men sedan såg jag detta blåa fluff!!! SÅ SNYGG JACKA! Är riktigt sugen på en ny höstjacka men vet inte vilken jag ska satsa på. Har tänkt att beställa hem en svart ullkappa eftersom det är ett säkert kort och funkar i alla lägen men leopad och blått fluff är verkligen roligare. Hm... får bli veckans fundering ;)
 
Nu är det dags för mig att avlsuta helgen på ett bättre sätt - BIO med en saknad vän! Och inte vilken bio som helst utan nya THOR!! Tagga! Sedan väntar sömn och tentavecka (hjäääälp) Pussss ♥
kläder - önska