ÖNSKELISTAN I SEPTEMBER

autumn17
 
 
klicka på bilden för att komma till alla kläder
 
Detta är delar av önskelistan denna månad. Är så sugen på lackade skor, helst boots! En silvrig clutch eller varför inte ett par silvriga boots. Går gärna klädd med kjol över jeans och en puffjacka i en härlig färg. Vet inte vilka färger jag vill bära mest, mest just nu lockar rött, gult och blått (som alltid). Höstmodet är så himla roligt!! 
 
Tyvärr kan jag inte spendera minst hälften av inkomsten på kläder längre. Nu när man är student har man knappt en inkomst och de pengar man får från lånet går till mat och hyra :( Det är inget kul att lägga pengar på men gud så skönt det är att ha flyttat hemifrån! Såklart saknar man familjen ibland men de finns ju kvar där hemma eller ett samtal bort! Det är nu jag påbörjar mitt nya liv, tillsammans med min man. Sååå jag är sugen på de mesta trender och icketrender i höst ;)... Vad är ni sugna på? 
höst - kläder - kollage - outfits