AFTER SCHOOL

 

Oh la la! Det har varit en mycket grå förmiddag men när solen kom fram kunde jag inte hålla mig från att ta ett glas vin på viskan. Jag, Isabell (som för övrigt har en jättebra blogg, in och läs här!) och Josse gick raka vägen ner till Viskan efter en föreläsning i finansiell planering. Det har varit två långa föreläsningar idag så lite D-vitamin och rosé gav mig en massa ny energi. Mer uteserveringsträffar åt folket!

 

 
Och här ser ni dagens enkla outift. Köpte faktiskt trenchcoaten som jag var lite kluven till men till slut bestämde jag mig för att behålla den och ha kvar den i samma längd. Den är lång men jag gillar det och med rätt styling kommer den bli superb! Vad tycker ni? Köpt på Lindex ifall någon undrar och den passar faktiskt kortisar som mig utan att en symaskin behöver hjälpa till. Jag är 159 cm från jorden and it fits fine 😉

Och nu, äntligen är jag hemma i soffan efter en lång dag. Next up väntar serier och ansiktsmask! Imorgon är jag ledig och en bra fredag väntar. Ha det fint och ha en bra heeeeelg. Puss 💋

2018 - bilder - dagens - fika - outfits - vår
1
Alma

livet som kort alltså, haha... man kan ju glömma alla fina långklänningar om man inte orkar sy upp :) :) :)
Trenchcoaten var superfin på dig Linn! <3 och älskar solglasögonen!! var är de ifrån?

Svar: haha ja fy!! tack finis!!! <3 Solisarna är från dolce & gabbana :) <3
Linn Bank