OATMEAL FOR BREAKFASt

 
God morgon/God dag på er! Mitt humör är på topp och jag har redan hunnit gå en morgonpromenad och käkat frukost. Idag blev det gröt och knäckemacka. Köpte hem pärsons vegoskivor som jag länge velat testa och de var verkligen goda! Smakar paprika och har samma konsistens som vanligt köttpålägg. Tips ifall ni vill testa något nytt! För några minuter sedan cyklade jag ner till tåget, laddad för en dag i skolan, för att sedan inse att det inte ens gick något tåg så mina planer för dagen blev ändrade på studs. Får ofrivilligt bli hemstudier idag... 
 
Utöver det är jag laddad på en ny vecka. Tror det är solens strålar som lyser in i så fint och ger mig massa energi. Kroppen vaknar till liv! Nu ska jag sätta igång med plugget. Missar jag en föreläsning får jag vara effektiv med något annat. Ha en fin dag allihopa! Puss ♥
frukost