5 THINGS ABOUT ME

 
- Låt jag aldrig(!) tröttnar på: Don't Go Breaking My Heart - Elton John ← Min "go to" låt i MÅNGA lägen!
 
- Jag kan aldrig få för mycket av Guacamole & Nachos
 
- Jag är ett kontrollfreak: Har alltid ett dagsschema som jag helst följer till punkt och pricka och har likaså veckolistor och andra "att-göra-listor". Jag skriver till och med min mathandlingslista i den ordning butiken är utformad haha! Någon som är likadan?
 
- Jag är kär i superhjältar och avgudar allt som har med science-fiction och fantasy att göra.. Älskar alla marvel-filmer och går på varenda en på bio. Jag och min pojkvän åkte dessutom till London för två år sedan främst för att besöka Harry potter-världen och vi längtar båda tillbaka!!
 
Jag startar varje morgon med varmt citronvatten eller grönt te för att få igång kroppen! Även en morgonshot är given, en riktigt rivig ingefärashot slinker ner vid frukost! Mums!
 
/ Annars önskar jag er en fin fredag och HELG! Imorgon ska upp till Nässjö och ha en riktigt härlig tjejhelg. Vi hörs snart igen! Ta hand om er ♥
2018
1
Felicia Floria

Gaah den där blusen eller vad det nu är - så fiiin!

Svar: tack!!! gillar den jag med!! det är en blus från H&M! <3
Linn Bank