EN LÖRDAG I MIN SMAK

Hej alla fina! Hoppas alla mår bra och har en bra helg ♥ Idag är det söndag och middag hemma hos föräldrarna väntar. Har lite grejer att pyssla med under dagen så får bli en fixar-dag helt enkelt.
 
Gårdagen var desto roligare! Vaknade utvilad med solen som strålade in genom rummet (lycka!). Jag och Ludde tog sedan en tur runt i stan och kikade på lite inredning. Vi är sugna på att ändra om men det blev mest tittande för inspiration. Därefter åkte vi och åt lunch på vad jag tror är en av mina nya favoritställen, Verket! De har så god mat och inredningen är riktigt snygg. Jag mumsade i mig fisktacos, vilket var supergott, och sedan snodde jag några musslor av Ludde, moules frites är ju så förbannat gott! Sedann vart det lite plugg och andra tråkigheter men kvällen slutade med filmmys, det är aldrig är fel.
 
Ha det gött vänner! Njut av dagen och sedan är det en ny vecka som väntar! Jag är laddad! Puss ♥
2018 - mat - vardag