HELGEN I NÄSSJÖ

Hej på er alla fina! Det är några dagar försent att visa helgens aktiviteter men det känns ändå roligare att visa hur min helg såg ut vs hur de första dagarna av veckan sett ut hehe. Den har bara varit full med skolarbete och ännu mera jobb!!
 
Spenderade i alla fall helgen hemma hos Emelie med mina goa tjejer. Var riktigt mysigt att få spendera lite tid ihop. Vi ses inte så ofta längre, vi alla fyra, så den tid vi får ihop är viktig. Att vi för några år sedan gick i samma klass är märkligt. Nu har vi alla helt olika liv och är placerade lite var stans. Men det gör mig glad att vi lyckas hålla kontakten och finnas där för varandra ♥
 
 
Helgen bestod av massa mat, vi käkade lunch på Stuk i Jönköping, (mums) och vi tog även en visit på chokladmässan och IKEA. Jag köpte med mig väldigt goda chokladtryfflar som kommer passa perfekt till efterrätt någon dag ;) Sedan hann vi även med mellomys. En perfekt helg helt enkelt!
 
Det var verkligen skönt att få pausa från stressen i skolan men nu, efter idag, ser jag slutet på denna låååånga tunnel som man passerar. Det har varit ett berg av uppgifter men nu återstår endast två!!! Det ska jag klara av! Nästa fredag ska det skålas och firas, för vad som återstår då är bara två kurser kvar och sedan är 1/3 av högskolan klar!?
 
Nu är jag påväg hem från skolan. Hade ett sent seminarium idag så landar i Varberg 18:19. Lite sent men ibland får det bli så. Känner doften av friterat på tåget, måste vara donken och min mage kurrar haha. Får mumsa i mig något gott och lägga mig på soffan när jag kommer hem. Ha en fin kväll! Puss ♥
2018 - babbel - vardag
2
Isabell

Åh mysigt!! lägg dig i soffan och smaska på chokladtryfflar det är du värd!!! <3

Svar: det är DU med!!! <3
Linn Bank

Josefin Nilsson

Men åh vad mysig helg! Och superfina bilder också :)

Svar: Ja verkligen! Tack så mycket! <3
Linn Bank