NYTT I SMINKVÄSKAN - TIPS!


Hallå godingar. Under tiden jag inte har hört av mig har jag spenderat lite tid med att beställa nytt smink. Smink och skönhet är väldigt intressant för mig så jag tänkte att när jag ändå behöver nytt smink varför inte slå på stort? Jag beställde ett fixeringspuder på skinkcity och OH MY detta är så bra?? HÄR kan ni kika in på detta. Jag fick tipset från en av mina favoritpoddar, Josefin & Vanja där Vanja tipsade om detta puder. Jag som har lite problem med fet hy tycker verkligen det gör skillnad. Har inte använt det så många dagar men märker helt klart en förändring!!! Efter en dag i skolan ser jag inte lika hemsk ut haha. Sedan beställde jag lite annat smått och gott. Ett nytt puder för min vinterhy, en rouge och en primer. Allt beställt på cocopanda.

Men ja för er som vill ha ett bra fixeringspuder så ska ni köpa detta!! Det kostar lite men det är helt klart värt! Puss
shopping - smink
1
bblaze

det är kul att få nytt smink