WANTIES WEEK 11

 
WEEK 11 WANTIES
 
WEEK 11 WANTIES - Klicka på bilden för att se var allt finns att köpa
 
Solen skiner ännu idag och man kan inte undvika att få vårkänslor när solen skiner. Humöret är på topp och det måste vara solen som gör mig så pigg. Snart riktig vår och snart sommar!! Nu inför studenten är det mycket som ska fixas. Jag ska ha balsmycken, stundetklänning, skor osv. Dessutom har jag fått för mig att jag ska sminka mig själv inför balen så jag håller på att kika runt efter den perfekta ögonskuggspaletten. Ovan ser ni lite på vad som ligger på min önskelista atm. Bland annat nya träningskor, en bikini, vårjacka och en vårig liten handväska. Pappa köpte sig ett par beats för ett tag sedan och jag bor i dom här hemma under tuffa pluggperioder. Så jäklans bra! Får bli ett kommande köp eller så får jag skriva upp dom på önskelistan inför födelsedag/student. Pussar och kramar allihopa! 
detaljer - kläder - kollage