HÄNDELSER X3

Tog en sväng till Köpenhamn med bästis för att se favoritbandet Mumford & Sons ♥ de var sååååå bra!!!
 
 
Firat Johanna som äntligen fyllt 18!! Firat ännu en vän som bjöd på en superfin brunch och njutit av det fina vädret ♥
 
I helgen var det jippo. Jag tyckte det var roligt, helt okej fixat av oss i studentkommittén! Såpfotbollen var grymt kul och också kul att få gå klädd ful och promenera med alla treor genom hela stan haha.   
 
Sorry för att jag har varit oaktiv den senaste månaden men skolan har verkligen tagit all min "fritid". Idag hade jag förmodligen mitt sista prov någonsin (om jag inte måste göra omprov så att säga), så äntligen har jag tid för bloggen igen! Tiden springer iväg och snart är det studenten!!!!! Ska försöka uppdatera så mycket jag kan fram tills dess så ni får se hur jag laddar upp inför den bästa dagen någonsin! Ovan ser ni lite vad jag har hållit hus det senaste. Framöver jag har några få skoluppgifter kvar att göra, en utbildning att åka på, lite planering och sedan ska jag bara njuta!! Ikväll blir det ett besök på skolan för att gå på esterkonserten. Kramis
babbel