HOME SWEET HOME?

Utsikt från Triumfbågen.
 
Vacker kyrka i Berlin.
 
Frukost i Vondelpark (bästa parken!!!)
 
Chimneycake i Prag - muuuuuuuums!!
 
Széchenyibadet i Budapest.
 
En av de magiska utsikterna i Cinque Terre. 
 
En av Amsterdams kanaler.
 
Hej vänner! Jag är hemma efter min drömresa och jag har verkligen haft det hur bra som helst. Det gjorde faktiskt lite ont att lämna stora vida världen och återvända till min lilla hemstad. Jag har resa runt och är så himla lyckligt lottad att jag har fått göra en sådan här resa. Vi har varit iväg i en månad och vi har rest runt i Amsterdam, Paris, franska rivieran, San Sebastian, Barcelona, Rapallo, Verona, Cinque Terre, Venedig, Wien, Budapest, Prag och Berlin. Det blev några stopp på vägen och jag kan inte vara med än nöjd. Jag har ätit den godaste maten jag någonsin smakat, tagit det härligaste badet i mitt liv (det ägde rum efter den 6h långa vandringen genom Cinque Terre), ätit den godaste glassen (Italien gör en inte besviken) och sett de finaste platserna någonsin. Jag är så tacksam för allt jag sett, alla kulturer och alla annorlunda platser. 
 
Jag ska försöka göra ett eller några inlägg om vad vi gjorde i de olika städerna osv. Jag är i alla fall tillbaka och det pirrar i hela kroppen för jag vill bara ut igen!! Nu i någon månad ska jag jobba som tusan och när pengarna finns på kontot då måste jag ut och upptäcka mer av världen igen!!! Puss
 
 
bilder - resa
1
Lena

Så otroligt härliga bilder!! <3