RÖR INTE MIN KOMPIS

 

Detta album har gått på repeat sedan jag kom hem. Fy vad bra Thomas Stenström är! Här ovan är en av låtarna från hans nya album, Rör inte min kompis, och alla låtar är svinbra. Har ni möjlighet att lyssna så gör det. Mina favoriter är luffareblod och så så så säg.

En tisdag är snart avklarad. Jag ska inte göra så mycket mer resterande tid av dagen. Kanske ta en kopp kaffe med föräldrarna när de kommer hem och sedan ser jag nog ett avsnitt av någon serie. En lugn eftermiddag och kväll passar perfekt när man börjar 06.00 imon. Pussar

 

film - musik
1
Ida Karlsson

Åhhh! Älskar Stenström och hans nya album är verkligen super!! Luffareblod och Eldorado är mima absoluta favoriter. Precis bokat biljetter till att se han i Jönköping i mars. Kommer bli grymt!

Svar: Ja de låtarna är såå bra!! Åh vad roligt! Tror jag ska köpa biljetter jag med, men till hans konsert i Göteborg!! TAGGA!
Linn Bank