SUMMER MOMENTS

 
 
Insåg igår jag att jag knappt hunnit reflektera över vad jag gjorde i somras. Hur allt bara hände på en och samma gång. Jag firade min 20-årsdag med kräftskiva som blev riktig lyckad. Jag unnade mig att äta gott och göra sånt jag blir glad av. Jag och killen skrev på lägenhetskontrakt och blev i slutet av sommaren sambos. Jag kom in på min drömutbildning och kunde knappt förstå att jag faktiskt kom in då varken mina betyg och knappt högskoleprovet räckte, men har man lite tur och vilja så går allt! Jag fick umgås med alla mina underbara vänner, vilket jag nu är alldels för dålig på. Jag fastnar lätt i min egna bubbla men jag värdesätter verkligen mina vänner och de relationer jag har med dom. Det är SÅ viktigt. Det blir kanske lätt så, i alla fall för mig, nu när allt blev så förändrat och allt nytt kom på en och samma gång. Men jag börja landa nu och jag stortrivs.
 
Jag vet inte vad jag ville få sagt med det här inlägget egentligen, men jag ville nog bara få prata ut lite. Få infinna mig i att allt blir bra tillslut och den där ovissheten som tärde på en nu snart är som bortblåst. Heja livet!
bilder - känslor - sommar
1
Jeanette

Så härliga bilder :)

Svar: Tack! :)
Linn Bank