BLUE EYELINER

 
Godmorgon allihopa! Jag ska alldeles strax hoppa på tåget till Borås för en föreläsning. Var ledig igår så ska bli kul att få åka upp idag. Ovan ser ni dagens look. ÄLSKAR min primer från NARS, tipstips! Spf 50 och så himla grym! Mascaran jag använder är dessutom så BRA! Sitter hela dagen och lätt att få bort! Rekommenderar verkligen den med. Testar också att köra med blå eyeliner idag. Köpte den förra helgen när jag och mamma var på stan. Min klasskompis hade blå eyeliner en dag och det var så himla snyggt så kunde inte låta bli att köpa en jag med. Det är ju väldigt kul att bära lite färg. Går man helt svartklädd, som jag gör idag, livar en blå eyeliner upp hela outfiten! Har ni någon detalj ni brukar ta till för att liva upp er look? ♥
3
lars

Lycka till med föreläsningen. Jag ska inte yttra mig om make upen, för det begriper jag inte
Men du ser OK ut

Alma

Sååå fin!! Har mina helröda sneakers från vagabond typ varje dag, passar till allt när man bara har svart, grått och något enstaka blått plagg i garderoben haha :)

Svar: Låter mycket snyggt ju!!!! Perfekt nu till hösten, rött är ju helt rätt ;) Kraaaaam <3
Linn Bank

Anonym

Jätte snygg outfit och make up:) Gillar din stil.Tack för tipsen! Vad är det för mascara? Letar efter en bra mascara som tål vatten men inte är vattenfast. Hoppas du förstår vad jag menar;)

Svar: Tack så mycket! Ja, den mascaran är grym. Om du är intresserad av att köpa en kan jag hjälpa dig! Släng iväg ett mail till [email protected] så hjälper jag dig gärna! Kram
Linn Bank