DRÖMMER MIG BORT...

 

 
Vissa bilder är lånade från min parisiska snygging, läs hennes blogg → här ←

Om en månad håller jag förhoppningsvis på att packa väskan och ivrigt väntar på att få åka till flygplatsen. Äntligen ska jag ut och resa igen och nu denna gång tillbaka till Paris för att hälsa på min bästa vän som bor där. Hur underbart ska inte det bli? Jag åker dit med två andra tjejer så framför mig har jag en riktigt härlig tjejweekend i världens finaste stad! Längtar efter bra umgänge, sol, drinkar, god mat och att bara få andas in den franska atmosfären. Våren i Paris kan aldrig bli fel!
2018 - accessoarer - drömmar
3
emeliesandelia.se

Åh vill också till Paris!

Svar: Ja, det är så underbart där!
Linn Bank

Angelica Wåhlin

Men HUR härligt lät inte det? Dröm

Svar: JA verkligen! x
Linn Bank

lauris

Jaaa, ska bli så roligt och mysigt!! LÄNGTAR <3

Svar: <3 <3 <3
Linn Bank