TORDAGSDETALJER

Klocka från Mockberg, min signaturdoft Cool Cotton från CLEAN, örhängen från H&M, armband från Sophie by Sophie och min favoritpenna på läpparna från MAC i färgen soar.
 
HejHejhej! Så här ser dagens detaljer ut eller ska man kanske kalla det vardagsdetaljer istället? Var dag får halsen några sprut av min favoritparfym, klockan får sitta på ena armen och armbandet på den andra. Hur som helst ville jag bara kika in och säga hej. Hur mår ni? Jag mår bra, tack. Jag har hunnit med lite allt möjligt idag som att fixa ny möbel till hemmet och köpa skooooor (😍), next up blir det lite träninng och sedan soffhäng och ladda upp inför FREDAG! Puss på er 💋
 
2018 - accessoarer - detaljer - inspo
5
Celine

Galet snyggt!

Svar: Tack så mycket!!!
Linn Bank

Angelica Wåhlin

Otroligt snyggt!

Svar: tack tack tack!!
Linn Bank

Linnea Kinis

tjusigt! min favorit är skin från clean :)

Svar: Ja den är också väldigt härlig! Alla cleans parfymer har så himla bra doft!
Linn Bank

Meg

Så snyggt! Älskar dina örhängen! :)

Svar: Tack, visst är de fina!!
Linn Bank

Isabell

Åh finaste finaste linn!!!!!! <3

Svar: <3 <3 <3
Linn Bank