8 THINGS I LOVE

♥ Att vakna upp och känna solen som skiner på ens utvilade hud.

♥ FREDAGAR.
 
♥ När man ser resultat på att man gjort något bra. Högt betyg på prov eller när man lyckas ta den där tunga vikten på gymmet! När man får bekräftelse på att allt slit är värt, den känslan är tiptop. 
 
♥ Att se andra inspirera och motivera andra. Boosta folk i sin närhet med kärlek och peppa istället för att dra ner. Team work genom livet!

♥ Mina vänner. Prata om allt och ingenting, sitta med varsitt glas vin, kaffe eller ingenting och bara babbla. Fan vad härliga dom är, alla mina fina vänner! Utan dom är jag vilse <3

♥ Nyfärgat hår hos frisören, DOFTEN i sitt hår efteråt är inte att leka med. 

♥ Färska hallon, behöver jag säga mer än så?

Resor eller snarare att invänta resan. Vakna tidigt, tidigt och känna pirret i kroppen av att man ska till flygplatsen och resa till något ställe som oftast är främmande för en själv. Nya intryck, minnen och upplevelser väntar!!! Snaaart får jag känna så igen, Miss kvist I'm coming for yaaa! 
 
Här är kärlek i en bild. Fyra skrattande luffare vid Lennon Wall i Prag 2016 ❤❤
2018 - känslor - kärlek
1
Angelica Wåhlin

Det där är ju bland dom åtta bästa sakerna här i livet!

Svar: Jaaa visst är det :D :D
Linn Bank