VECKANS PLANER

Det är ljust när man kliver på tåget nu! Så härligt! Bra start på veckan med andra ord.
 
Måndag: En sista föreläsning i nuvarande kursen (som slutar på fredag!!!) och sen blir det lite step på kvällen!
 
Tisdag: Ett segt seminarium med organisationsidentitet, frikoppling och översättningablablablabla. Inte det roligaste men jag blir en sten lättare från axlarna. Kvällen avslutas med skivstång/spinn. Absolut favoritpasset! Jobbigt och svettigt! Ben och armar darrar när man är klar, precis som det ska vara. 
 
Onsdag: Ingen skola utan tentaplugg vid matbordet väntar. Kanske tar en morgonpromenad eller en kaffe på stan. Dagen är lite öppen så vi får se vad som händer...
 
Torsdag: Ingen tur till Borås här heller. Bara sista rycket med plugg denna tentaperiod - kötta!!!! Får nog bli en sväng på gymmet och så får jag inte glömma att köpa födelsedagspresent till lillebrorsan som fyller år under helgen.
 
Fredag: TENTA och sedan ska här firas!! Drar upp till götet för att fira! Jag läääängtar!
 
Lördag: Antaligen vaknar jag i Göteborg eller hemma i min säng, vi får se. Eftermiddag och kväll spenderar jag på jobbet, dags att tjäna cahs inför kommande äventyr.
 
Söndag: Lillebrorsans födelsedag vilket dessutom är våffeldagen! Mumsmums. Jag agerar dålig syster och jobbar hela dagen, inget kalas för mig :( Kommer hem lite efter 20 och efter det gör jag inte många knop. Laddar upp inför ännu en ny vecka med manikyr och sedan smetar jag självfallet på söndagsmasken (den är given!)
 
Tiden går så fort? En vecka känns som ingenting men förhoppningsvis blir även denna vecka bra! Jag ska inte göra mycket mer än att plugga verkar det som hehe. Känner jag mig rätt kommer det istället sluta upp med att jag bakar för fulla muggar och storstädar lägenheten? Livet som rastlös är både bra och dåligt haha. Ha det fint! ♥
2018 - vardag
2
Meg

åh kämpa med tentan nu! så skönt att få den ur vägen sen. heja! :)

Svar: jaa verkligen!! tack för peppen!! <3
Linn Bank

Meg

åh kämpa med tentan nu! så skönt att få den ur vägen sen. heja! :)