SNART DRAR JAG



 
Ryggan är snart packad. Listan med aktiviteter är redo och jag väntar bara på att tiden ska ticka och slå om till söndag. Vad händer då? Jo, på söndag drar jag och två tjejkompisar iväg på en tågluff genom Europa! Det ska bli så jäkla roligt och jag är riktigt laddad. Vi ska vara iväg i en hel månad och det ska verkligen bli härligt. Vilken rutt det blir är inte spikat och det är det som gör tågluff så himla häftigt. Man vet inte mycket om vad som kommer att hända men vad jag vet är att första stoppet blir Amsterdam och sedan bär det av till Paris! Antaligen en tripp genom norra Italien, franska rivieran och Barcelona. Följ vår instagram trepatag så får ni se lite av det vi hittar på!
 
Vi hörs om en månad då jag är pank och redo att jobba ihop nya pengar för nästa resa. Nu vill jag bara ut och upptäcka Europa!!! Puss och kram
babbel - resa