NEW LEVI'S

Jeans här
 
Har blivit lite smått förälskad i Levi's uppdaterad version av signaturjeansen. Älskar mina stentvättade från Topshop som är i liknande modell så jag tror dessa får bli jeansen för våren. Gillar också att de är ankellånga. Det betyder förmodligen att dom inte blir flera mil långa på mina kortisar till ben haha. Och ja, shoppingsuget är igång igen så nu får jag bara leta efter min storlek och sen beställaaaaa. För övrigt äger jag inte några levi's och det är väl ändå något alla ska ha i sin garderob? 
 
inspo - kläder
1
Tove Lindgren

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Åldersgräns 16 år.
Mvh, Tove