START SOMEWHERE

Hej vänner! Hur mår ni? Jag börjar sent idag och fick äntligen sova ut! Inte haft en sovmorgon eller ens en dag ledigt sedan jag kom hem från resan så denna morgon sitter riktigt skönt. 

Hur som helst så kom min fina kalender hem igår! Hur fin? Gjorde framsidan själv i photoshop och tycker den blev fin. På insidan har jag satt ett inspirerande citat som lyder "The things you are passionate about are not random, they are your calling." Håller tummarna att det ska ge mig lite guidning genom detta halvår. Har många val att välja. Ska jag flytta? Ska jag plugga? Ska jag resa? Tankarna bara snurrar. Men jag känner att det kommer bli bra. Nu resterande dag ska jag laga matlådor och sedan cyklar jag till jobbet. Men först en liten promenad med en bra podcast i öronen. Sköt om er! Kramar ♥
babbel
1
Karolina

Åh vilken kul kalender! Hoppas du får ordning på dina tankar och får ett kanonfint år :)