WHITE AND BLUE

1. T-shirt 2. Jeans 3. Jeansjacka 4. Jeanskjol 5. Skjorta 6. Jeans 7. Kavaj 8. Jeanskjol 9. Klänning ( ← länkarna  innehåller adlinks)
 
Drömmer mig bort mot ljusare tider då jag vill gå i mer ljusa nyanser som här ovan. Jeans och vita blusar/skjortor - jaaaaaa! Är kär i den vita jeansjackan med trumpetärmar, så söt! Har köpt mig en pastellblå clutch som väntar ivrigt på att få vistas i vårsolen. Den kommer passa perfekt till en krispig skjorta tillsammans med ett par perfekta jeans. Åh du sol, kom och värm oss nu!!! 
jeans - kläder - kollage - mode - vitt - vår
2
Meg

åh så vårigt och fint! längtar tills jag kan lägga undan mina stickade tröjor och byta ut dem mot fina blusar :)))

Svar: ja men ellerhur! underbat <3
Linn Bank

Angelica Wåhlin

Åh kavajen och den vita jackan var ju riktigt fina!

Svar: ja visst är dom!! <3
Linn Bank