PICKNICKMYS EN TISDAG

 
 
Going up on a tuesday eller vad säger ni? Jag firade min underbara dag med en härlig picknick vid havet med vännerna. Så mysigt!! Jag borde verkligen gå på mer picknickar för det är så himla mysigt. Bortsett från en nära attack av en hungrig fågel så kan jag inte bli mer än nöjd med eftermiddagen. Vi satt nere vid fästningen och proppade i oss denna goda mat.
 
Det är verkligen en bra dag idag. Fick tillbaka två prov och fick godkänt på båda (heja mig!!!), gjort klart mitt nationella tal, avslutade dagen med bio tillsammans med bästisarna (bad neighbours 2) och nu - ja, nu kan jag i princip njuta av att skolan går mot sitt slut. WOHO! Tisdagar brukar vara några av de lite mindre roliga dagarna men denna dag var väl inte den sämsta. Imorgon väntar mer roligheter! Pussar och kramar.
bilder - lycka - mat - sommar
1
Anonym pleb som gillar sanpeligrino?

Vart fick du tag på san peligrino? har inte sett det i någon affär

Svar: Finns på kvantum här i stan. Det är ett 6-pack och har plast runt burkarna, kanske därför du inte sett några sådana innan!
Linn Bank